Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا به دنبال انقلاب در نیوکمپ؛ هشدار جدی به چهار ستاره باتجربه بارسا

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
احتمال تغییرات گسترده در تابستان سال روان در انتظار ترکیب بارسلونا خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» گزارش داده که چهار بازیکن باتجربه بارسلونا شاید در همین تابستان جدا شوند.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
تابستان داغ و جنجالی در انتظار رئیس کومان

با توجه به شرایط اخیر بارسلونا، خوان لاپورتا و هیئت مدیره او به دنبال انقلابی هستند که شامل بازیکنانی می شود که تاکنون غیر قابل دسترس برای سایر تیم ها بوده اند. با توجه به شرایط اقتصادی بارسلونا این موضوع اجتناب ناپذیر است.

بارسا در سال‌های اخیر سعی کرده است که ترکیبش را متحول کند. ویدال، راکیتیچ و سوارز در تابستان قبلی جدا شدند و حالا لاپورتا به جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس، سرجی روبرتو و آنتوان گریزمان هشدار داده است که یا در همین تابستان بپذیرند که دستمزدشان را کاهش بدهند  یا این که در فکر خروج باشند.

در واقع  سران باشگاه بارسلونا به این باورند که این چهار نفر در فصل جاری در سطح دستمزدشان ظاهر نشده اند و کیفیت نازلی داشته اند هر چند که شاید این مورد در مورد بوسکتس صدق نکند چرا که این هافبک عملکرد قابل قبولی داشته است.

لاپورتا می خواهد ده تا دوازده بازیکن را از لیست خارج کند تا جا برای بازیکنان جدید آغاز شود. لاپورتا در دوره اولش هم در دو فصل اولش تقریبا 30 بازیکن را کنار گذاشت.

بازی های پایانی لالیگا به همان اندازه که غیر منتظره بودند، دردناک هم بودند زیرا بلوگرانا پس از 13 فصل در رده ای غیر از دو رده اول لالیگا را به پایان می رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала