Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن به شایعات جدایی کیلیان امباپه

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن اطمینان دارد که امباپه در این باشگاه می‌ماند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کیلیان امباپه تابستان سال 2022 به پایان خواهد رسید. این ستاره فرانسوی از بازیکنانی است که رئال مادرید به صورت جدی خواهان او است.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
نیمار همچنان زیر سایه؛ امباپه بهترین بازیکن لیگ فرانسه شد

امباپه تاکنون قراردادش را تمدید نکرده و پی‌اس‌جی اگر می خواهد که مجانی این فوق ستاره خود را از دست ندهد باید تا تابستان تکلیف او را مشخص کند. ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن که شب گذشته بازی شاگردانش برابر بریست را از نزدیک تماشا می‌کرده، پس از پایان این دیدار در خصوص آینده مهاجم فرانسوی‌اش گفت:

«از نظر من امباپه بازیکن پی‌اس‌جی است و در این اینجا خواهد ماند. من اصلا نگران نیستم. هیچ راهی برای جدایی امباپه نیست. مطمئن هستم او در پاریس می ماند. امباپه می خواهد بماند و هیچ جایی نمی رود. کاملا آرام هستیم. ام باپه راه مذاکره برای تمدید قرارداد را نبسته است.»
الخلیفی در پایان صحبت‌هایش درباره ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی در لیگ گفت:«از اینکه نتوانستیم جام را بالای سر بریم ناراحت هستم. احساس ناکامی می کنیم. باید این قهرمانی را به باشگاه لیل تبریک گفت. آنها با تلاش ریاست جدید به این دستاورد مهم دست پیدا کردند

در همین حال، این ستاره فرانسوی اصرار دارد که از ماندن در پاری‌سن‌جرمن خوشحال است، جایی که معتقد است او ابزار لازم را برای کسب بزرگترین جام‌ها دارد. یک سال دیگر از قرارداد او باقی مانده است و شایعات پیوستن او به رئال مادرید هم وجود دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала