Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در یوونتوس یک مزاحم است

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
عضو شوید
بازیکن پیشین فوتبال ایتالیا می‌گوید که فوق ستاره پرتگالی یک مزاحم در ترکیب یوونتوس است.

ببه گزارش اسپوتنیک، آنتونیو کاسانو، بازیکن ایتالیایی که سابقه حضور در باشگاه رئال مادرید را نیز در کارنامه‌ دارد، معتصد است که کریستیانو رونالو  یک مزاحم در ترکیب یوونتو است. بخش دیگری از صحبت‌های او در خصوص فصل گذشته بانوی پیر است.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
پست جدید رونالدو در اینستاگرام: من دنبال رکوردها نیستم، آنها مرا دنبال می‌کنند
کاسانو ابتدا در مورد فصل گذشته یوونتوس گفت:«می خواهم صعود یوونتوس به لیگ قهرمانان اروپا را به کسی تبریک بگویم که چهار ماه است مورد توهین قرار می گیرد: آندره آ پیرلو. دو جام برده و یووه را به چمپیونزلیگ رسانده است. او به ماموریتش عمل کرد.»
بازیکن پیشین رئال مادرید در ادامه به انتقاد تند از رونالدو پرداخت و گفت:«پیرلو در برابر بولونیا خیلی شجاع بود که رونالدو را روی نیمکت نشاند. همیشه گفته‌ام که رونالدو برای ترکیب یوونتوس یک مزاحم است. یکشنبه مشخص شد که حق با من بوده است. امیدوارم که پیرلو بماند و رونالدو برود و این گونه شرایط واقعی را خواهیم دید.»
کاسانو در بخش پایانی صحبت‌هایش افزود:«پیرلو دو جام برده و توانسته در سال تغییرات تیم به  لیگ قهرمانان اروپا برسد آن هم در حالی که رونالدو را به عنوان یک مزاحم در اختیار داشته است. اگر یووه اعلام کند که پیرلو می ماند، آنها را تشویق می کنم و به نظرم آندره آ کاملا لیاقتش را دارد.»

بانوی پیر تاکنون تصمیم نگرفته است که با سرمربی‌اش چه کار کند. از سوی هم این باشگاه نمی‌داند که چه اتفاقی در مورد رونالدو رخ خواهد داد که روز گذشته پیامی ابهام آمیز را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала