Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیانیه‌ای رسمی باشگاه رئال مادرید در خصوص جدایی زیدان

© Sputnik / Denis Tyrin /  مراجعه به بانک تصاویر Zinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای  اعلام کرد که مرد فرانسوی با تصمیم خودش این باشگاه را ترک کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید طی بیانیه‌ای اعلام کرد که زین الدین زیدان با نظر خودش این باشگاه را ترک کرده و ما فقط به این تصمیم او احترام گذاشتیم.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید     Soccer Football - Real Madrid v Manchester United - Super Cup Final - Skopje, Macedonia - 8 August 2017. Real Madrid coach Zinedine Zidane celebrates winning the super cup final with the trophy. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
به بهانۀ وداع با زیدان؛ عملکرد پرافتخارترین سرمربی تاریخ رئال مادرید +  عکس

در حالی که یک سال دیگر از قرارداد این سرمربی فرانسوی با لوس بلانکوس باقی مانده بود، اما زیدان تصمیم گرفت که از رئال مادرید برای بار دوم جدا شود.

رئال مادرید در بیانیه‌ای در خصوص جدایی زیدان اعلام کرد:«باشگاه رئال مادرید اعلام می‌کند که زیدان تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته و دیگر سرمربی ما نیست. ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم و از حرفه‌ای گری، فداکاری و همچنین کارهایی که برای این باشگاه انجام داده، تشکر می‌کنیم.»
در ادامه این بیانیه آمده است:«زیدان یکی از بزرگترین اسطوره‌های این باشگاه است و میراث او چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی همیشه باقی خواهد ماند. او می‌داند که همیشه جایی در قلب هواداران مادرید و خانه‌ای در رئال مادرید دارد

کهکشانی‌ها در این فصل در لالیگا به مقام نایب قهرمانی رسیدند و در لیگ قهرمانان اروپا هم در مقابل چلسی متحمل شکست تلخی شدند تا فصل را بدون کسب حتی یک جام به پایان برسانند.

هنوز مقصد بعدی زیدان مشخص نیست، اما گفته می‌شود که پوچتینو، کونته و یواخیم لوو سه کاندید احتمالی جانشینی او در رئال مادرید هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала