Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نام «اولیور کان» در تالار مشاهیر فوتبال آلمان ثبت شد + عکس

© Sputnik / Вадим Алексеев /  مراجعه به بانک تصاویر اولیور کان
اولیور کان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
اسطورۀ فوتبال آلمان و عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ وارد تالار مشاهیر فوتبال آلمان شد.

به گزارش اسپوتنیک، اولیور کان، دروازه‌بان پیشین تیم ملی آلمان و عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ یکی دیگر از اساطیر فوتبال آلمان است که نامش وارد تالار مشاهیر فوتبال این کشور می شود.

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ    Football. 2014 World Cup. Brazil vs. Germany - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2021
رکورد جدید نویر در بوندس لیگا؛ اولیور کان تبریک گفت

او در کسب جوایز فردی نیز افتخارات بسیاری به دست آورده است. از جمله سه عنوان بهترین دروازه بان جهان، دو عنوان بهترین بازیکن سال آلمان و عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2002 اشاره کرد.

این دروازه‌بان پیشین فوتبال آلمان در باره حضور در تالار مشاهیر فوتبال این کشور گفت:«وقتی کودک بودم در زمینی در کنار باغ وحش کارلسروهه فوتبالم را شروع کردم. بازی در استدیوم‌های بزرگ یکی از آرزوهای بزرگ من بود.»

کان در ادامه گفت:«تصور اینکه یک روزی به شکل خاص در موزیم فوتبال آلمان جاویدانه شوم، برایم باورنکردنی بود. من به خاطر اینکه وارد تالار مشاهیر فوتبال آلمان شده ام، به خودم افتخار می‌کنم. این افتخار بزرگی برای من است که در بین بزرگ ترین اساطیر فوتبال آلمان باشم

این اسطوره آلمانی در دوران فوتبال حرفه‌ای خود موفق شد هشت بار فاتح لیگ آلمان، شش بار فاتح جام حذفی آلمان و یک بار فاتح هر یک از جام‌های یوفا کاپ، لیگ قهرمانان و جام جهانی شود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала