Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان دلیل جدایی‌اش از رئال را فاش کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر فلورنتینو پرز و زیدان
فلورنتینو پرز و زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
سرمربی دو فصل اخیر رئال مادرید آخرین پیامش را به هواداران رئال مادرید داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید یک فصل بدون جام را پشت سرگذاشت و همین باعث شد تا زین الدین زیدان از این تیم جدا شود و استعفا دهد.

İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
ورزش
کونته باید به رئال برود، زیدان به پی‌اس‌جی

سرمربی پیشین کهکشانی‌های مادرید پس از جدایی‌اش از برنابئو، نامه‌ سرگشاده‌اش به هواداران این تیم در اختیار نشریه اسپانیایی «آاِس» قرار داده که بخشی از آن منتشر شده است.

دربخشی از این نامه آمده است:«من فوتبال را درک می‌کنم و خواسته‌های باشگاهی مانند رئال مادرید را می‌دانم. می‌دانم که وقتی جامی نمی‌برید، باید بروید. من نه از کِشتی به بیرون می‌پرم، نه از مربیگری خسته شده‌ام. دوست داشتم رابطه من با باشگاه و رییس باشگاه در چند ماه گذشته کمی متفاوت باشد.»

در بخش دیگری از نامه زیدان به هواداران آمده است:«20 سال حضور در مادرید زیباترین چیزی است که در زندگی‌ام برایم اتفاق افتاده است و می‌دانم که این را کاملاً مدیون فلورنتینو پرس هستم».

زیدن در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد اما بعد از ناکامی خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری در هدایت کهکشانی‌ها، او کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

از پاری‌سن‌جرمن به عنوان مشتری جدی زیدان سخن به میان می آید البته خبرهای درباره جایگزینی او در تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از یورو 2020 به گوش می رسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала