Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی یوونتوس درباره موراتا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر موراتا
موراتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
سرمربی ایتالیایی خواستار تمدید قرارداد قرضی ستاره اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس برای یک فصل دیگر شد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران باشگاه یوونتوس به دنبال تمدید قرار داد ستاره اسپانیایی خود، آلوارو موراتا هستند. به گفته رسانه‌های ایتالیایی، مدیران یوونتوس به درخواست ماسیمیلیانو آلگری درخواست تمدید قرارداد به مدت یک فصل و تا پایان سال 2022 را به موراتای اسپانیایی و باشگاه اتلتیکو مادرید داده اند.

آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
ورزش
موراتا جدیدترین گزینه بارسا برای خط حمله

یوونتوس تابستان سال گذشته مهاجم سابق خود را در ازای 10 میلیون یورو و برای یک فصل از اتلتیکومادرید قرض گرفت. این تیم می‌تواند در تابستان امسال هم قرارداد قرضی موراتا را برای یک سال دیگر تمدید کند هم او را به صورت قطعی بخرد.

ظاهراً اما ترجیح می‌دهد که یک سال دیگر هم بازیکن 28 ساله اتلتیکومادرید را در ازای 10 میلیون یورو قرض بگیرد و در صورت رضایت از عملکردش تابستان سال آینده با پرداخت 35 میلیون یوروی دیگر، قراردادش را قطعی کند.

طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس، بانوی پیر این موضوع را به اطلاع باشگاه اتلتیکومادرید هم رسانده است. به نظر می‌رسد آلگری تصمیم خود را برای نقل و انتقالات این تیم برای فصل آینده گرفته است. قطع همکاری با رونالدوی 36 ساله نیز از دیگر خواسته‌های این مربی ایتالیایی است.

موراتا در این فصل عملکرد بسیار خوبی را در یوونتوس به ثبت رسانده و در 44 مسابقه‌ای که برای تورینی‌ها به میدان رفته، 20 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل نیز برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала