Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید جدید بارسا: مسی نیاز به تعریف ندارد، او در بارسا می‌ماند!

© Sputnik / Василий Пономарев /  مراجعه به بانک تصاویر آگوئرو مسی
آگوئرو مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
مهاجم جدید بارسلونا معتقد است که فوق ستاره این تیم به حضورش در نیوکمپ ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرجنتینی و جدید بارسلونا که با قراردادی 2 ساله به این تیم پیوست و مراسم معارفه‌اش هم بلافاصله انجام شد.

سرجیو آگوئرو  Sergio Aguero celebrates as Manchester City reach the Champions' League final - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
آگوئرو: بارسلونا بهترین تیم جهان است + ویدیو

خرید جدید بارسا پس از پایان مراسم قرارداد و معارفه‌اش، در خصوص آینده لیونل مسی صحبت کرد. آگوئرو در بخش دیگری از صحبت‌هایش بارسلونا را بهترین باشگاه جهان عنوان کرد.

آینده مسی در بارسا در حاله ابهام است. او اکنون برای حضور در رقابت‌های کوپا امریکا در آرجنتین به سر می‌برد. آگوئرو که هموطن و دوست نزدیک مسی است، در خصوص آینده فوق ستاره بارسا گفت:«مسی بی نیاز از تعریف است. او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است.»

این بازیکن در ادامه در واکنش به حضور در بارسلونا گفت:«بسیار خوشحالم که سرانجام راهی بارسلونا شدم. بارسلونا بهترین باشگاه جهان است. امیدوارم در این تیم روزهای خوبی داشته باشم.»

این مهاجم 32 ساله که از سال 2011 در عضویت باشگاه منچسترسیتی بود، در 390 بازی آمار 260 گل زده را از خود با پیراهن این تیم انگلیسی به ثبت رساند.

سرخیو آگوئرو سال 2011 از تیم اتلتیکومادرید به منچسترسیتی پیوست و با این تیم همه افتخارات داخلی به علاوه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و به بهترین گلزن تاریخ آبی‌های شهر منچستر هم تبدیل شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала