Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی انگلیس و فرانسه در بازی‌های دوستانه؛ آلمان و هالند به تساوی بسنده کردند

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر یاسپر سیلسن
یاسپر سیلسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
عضو شوید
دور نخست بازی‌های دوستانه تیم‌های ملی قاره سبز پیش از آغاز رقابت‌های یورو 2020 با پیروزی سه‌شیر و خروس‌ها و توقف جرمن‌ها و هلند آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب دیدارهای تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال در قاره اروپا، در آستانه شروع رقابت‌های یورو 2020، چند بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی انگلیس و فرانسه پیروز شدند و تیم‌های ملی آلمان و هلند مقابل رقبا به تساوی بسنده کردند.

در مهم‌ترین آن‌ها فرانسه موفق شد با نتیجه 3-0 از سد ولز بگذرد. در این دیدار ابتدا نکو ویلیامز مدافع ولز در دقیقه 21 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. در دقیقه 27 کریم بنزما صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما نتوانست آن را تبدیل به گل کند.


در دقیقه 34 کیلیان امباپه گل اول فرانسه را به ثمر رساند. در نیمه دوم آنتوان گریزمن و عثمان دمبله دو گل دیگر در دقایق 47 و 70 برای خروس‌ها به ثمر رساندند تا فرانسه در این دیدار تدارکاتی به پیروزی 3-0 برسد.

جرمن‌ها به مصاف دانمارک رفتند و نکته جالب این بازی حضور متس هوملس و توماس مولر پس از دو سال در ترکیب اصلی بودند. با این حال آلمان در این دیدار با نتیجه 1-1 متوقف شد. فلورین نئوهاس برای آلمان و یوسف پولسن برای دانمارک در این دیدار گلزنی کردند.

در دیگر دیدار مهم هالند مقابل اسکاتلند به میدان رفت. ابتدا جک هندری در دقیقه 10 اسکاتلند را پیش انداخت، اما در دقیقه 17 ممفیس دیپای حساب کار را 1-1 برابر کرد. در ادامه کوین نیسبت در دقیقه 63 گل دوم اسکاتلند را به ثمر رساند، اما ممفیس دیپای در دقیقه 89 بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا لاله‌های نارنجی در این دیدار به تساوی 2-2 رضایت دهند.

در آخرین دیدار مهم امشب نیز، انگلستان میزبان اتریش بود و توانست با تک گل بوکایو ساکا در دقیقه 56 به پیروزی برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала