Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش هازاراد به بازگشت «آنچلوتی» به رئال مادرید

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
عضو شوید
ستاره بلجیمی تیم فوتبال رئال مادرید به تمجید از سرمربی جدید این تیم کارلو آنچلوتی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، ادن آزار، ستاره بلجیمی رئال مادرید که هم اکنون در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد، در مصاحبه‌ای درباره حضور آنچلوتی در رئال مادرید و خروج زیدان از این تیم صحبت کرده است.

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
ورزش
مراسم معارفه آنچلوتی؛ خالق معجزه لادسیما برگشت+عکس
هازارد ابتدا در خصوص بازگشت کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید گفت:«آمدن آنچلوتی خبر خوبی برای باشگاه است، من شخصاً او را نمی‌شناسم؛ اما آن چه از او شنیده ام این است که فرد خوب و محترمی است و همچنین می‌دانم که در سال‌های گذشته چند باری به حضور من در تیم‌های خود علاقه داشته است.»
مهاجم بلجیمی رئال مادرید در ادامه گفت:«همه در رئال مادرید می‌دانند که آنچلوتی چه چیزهایی برای این باشگاه به ارمغان آورده است. او به همراه این گروه به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید و بسیاری از این بازیکنان را می‌شناسد. می‌دانیم که او مربی‌ای است که تجربه‌های فراوانی دارد. او شهر مادرید و هواداران را به خوبی می‌شناسد و فکر می‌کنم که می‌توانیم در کنار هم به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنیم.»
هازارد در پایان در ارتباط با زیدان، سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید نیز عنوان کرد:«‏نزدیک بودن هر روز به او آن هم به عنوان مربی رئال مادرید بهترین اتفاق بود. هیچ چیز بهتر از این نیست که توسط الگوی خود آموزش ببینید.»

در این هفته پس از اخبار و شایعات فراوان، کارلو آنچلوتی به سرمربیگری رئال مادرید منصوب و جایگزین زیدان روی نیمکت این تیم شد. ادن هازارد ستاره سابق چلسی در طول دوران حضور زیدان در رئال مادرید، رابطه صمیمانه‌ای با این سرمربی فرانسوی داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала