Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوضاع نامناسب کریس در تورین؛ رونالدو به دنبال تیم جدید

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی از شرایط نامناسب فوق ستاره پرتگالی یوونتوس در تورین خبر داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، سایت «گل» ایتالیا گزارش داد که مدیربرنامه کریستیانو رونالدو به دنبال یافتن تیمی جدید است و می‌خواهد تورین را ترک کند.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
ورزش
امباپه، رونالدو، ایکاردی؛ دومینوی جذاب نقل‌‍وانتقالاتی

بر اساس گزارش این رسانه‌ای ایتالیایی، از چند روز گذشته تلاش خورخه مندس برای یافتن تیمی جدید برای رونالدو آغاز شده اما تاکنون مشخص نیست که کریستیانو چه تصمیمی برای خود خواهد گرفت.

این رسانه‌ای ایتالیایی در خصوص اوضاع رونالدو نوشت که حال و هوای فوق ستاره در تورین مناسب نیست. از همین‌رو مدیربرنامه او به دنبال یافتن تیمی مناسب است.

در همین حال، نشریه «گازتا» نیز روز گذشته عنوان کرد که پاریس و منچستریونایتد جزو گزینه‌های محتمل انتقال رونالدو به شمار می روند. این رسانه مدعی شد که رونالدو می‌تواند با «مائورو ایکاردی» در پاریس معاوضه شود و در منچستریونایتد نیز می‌تواند با «پل پوگبا» این معاوضه صورت گیرد.

رونالدو یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما پرداخت حقوق نجومی او فشار زیادی به باشگاه وارد می‌کند به خصوص که بانوی پیر بخش زیادی از درآمدهای خودش را به دلیل شیوع کرونا از دست داده است.

رونالدو در حال حاضر در اردوی تمرینی تیم ملی کشورش حضور دارد تا خود را برای بازی‌های یورو 2020 آماده کند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала