Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران - منچستریونایتد؛ مدافع فرانسوی به درهای خروج برنابئو نزدیک‌تر می‌شود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران مدافع رئال مادرید
رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
عضو شوید
مدافع فرانسوی رئال مادرید بیشتر از همیشه به منچستریوناید نزدیک شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رافائل واران بیشتر از همیشه به منچستر یونایتد نزدیک شده و به دلیل نزدیک شدن به پایان قراردادش احتمالا توسط رئال مادرید به فروش می‌رسد.

زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
هفته خداحافظی در مادرید؛ از زیدان تا راموس، واران، مارسلو و... + عکس

طبق ادعای آ اس، باشگاه رئال مادرید نمی‌تواند درخواست‌های او برای تمدید قرارداد را تامین کند. به همین دلیل هم او احتمالا امسال به فروش می‌رسد تا رئالی‌ها از فروش او سود کنند. در غیر این صورت واران در سال 2022 به صورت رایگان رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

پیشتر گفته شده بود کارلو آنچلوتی می‌تواند در زمینه ماندن واران نقش مهمی داشته باشد اما حالا به نظر می‌رسد او قراردادش را تمدید نکند و پیشنهادهایش را بررسی کند. 2 تیمی که به شدت خواهان واران هستند پاری سن‌جرمن و منچستریونایتد نام دارند که البته شرایط شیاطین سرخ در این ماجرا بیشتر است و منچستر حتی به رئال مادرید پیشنهاد جذب واران را داده است.

مدافع فرانسوی رئال مادرید عملکرد بدی در چند سال گذشته در جمع سفیدپوشان نداشته و توانسته به همراه این تیم قهرمانی های متعددی به دست بیاورد. واران از سال 2011 که به جمع رئالی‌ها پیوسته، دائما نامش در اطراف یونایتد شنیده می‌شد و انگار حالا باید بالاخره او را در لباس منچستریونایتد تصور کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала