Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان داغ در جادۀ تورین – پاریس؛ شروع مذاکرات پی‌اس‌جی با رونالدو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
یک نشریه اسپانیایی مدعی شده که باشگاه پاری‌سن‌جرمن مذاکراتش با رونالدو آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی از جمله «آاس» مدعی شده اند که کریستیانو رونالدو در برنامه‌های فصل بعد سرمربی جدید یوونتوس جای ندارد و فوق ستاره پرتگالی در این تابستان به دنبال یافتن تیم جدید است.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
اوضاع نامناسب کریس در تورین؛ رونالدو به دنبال تیم جدید

بر اساس این گزارش، پاری‌سن‌جرمن مذاکرات خود با ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های فوق ستاره پرتگالی شروع کرده، اما خبری از مذاکرات با بانوی پیر نیست. پی‌اس‌جی تنها باشگاهی نیست که علاقه‌مند به جذب رونالدو است و منچستر یونایتد نیز در نظر دارد ستاره سابق خود را به اولدترافورد بازگرداند.

یوونتوس فروش رونالدو با مبلغی حدود 30 میلیون یورو استقبال خواهد کرد و پاریسی ها نیز می توانند پیشنهاد تبادل مائوری ایکاردی با کریستیانو رونالدو را بدهند.

در همین حال، نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» نیز گزارش کرده است که یوونتوس از مبادله کریستیانو رونالدو با پل پوگبا نیز استقبال خواهد کرد، اما دانی فن دبیک نیز یکی از اهداف احتمالی بیانکونری است مخصوصا که آنها باید خط هافبک خود را برای فصل بعد تقویت کنند.

قرارداد رونالدو با باشگاه ایتالیایی در ماه جون سال 2022 به پایان خواهد رسید اما با توجه گزارش های بی‌شمار در ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید بیانکونری، برای فروش ستاره 36 ساله که در تورین سالی 31 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند، به باشگاه چراغ سبز داده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала