Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الخلیفی: درهای پی‌‌اس‌جی به روی مسی باز است!

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن اعلام کرد که فوق ستاره آرجنتینی بازیکن آزاد است و از انتقال او به پاریس استقبال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌جرمن اعلام کرد که لیونل مسی بازیکن آزاد است و هر باشگاهی می‌تواند با او وارد مذاکره شود. رییس پی‌اس‌جی تایید کرد از انتقال مسی به این باشگاه استقبال می‌کند.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
ورزش
مسی برای تمدید پیشنهاد جدید بارسا را پذیرفته است
الخلیفی در گفتگویی در این باره اظهار داشت:«من پیش از این هم گفتم که درباره مذاکراتی که در جریان است صحبت نمی کنم و تا چیزی قطعی نشود نباید درباره آن صحبت کرد. من به لاپورتا هم گفتم که قرارداد مسی به پایان رسیده است و هر باشگاهی می تواند با او مذاکره کند.»
شیخ قطری در ادامۀ صحبت‌هایش گفت:«همه بازیکنان بزرگ دوست دارد که در این پاری سن ژرمن بازی کنند اما امکان جذب هر بازیکنی وجود ندارد. البته خرید همه این بازیکن ها ممکن نیست چون ما همین حالا هم بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود داریم. فراموش نکنید مسی همیشه مسی است؛ بازیکنی شگفت انگیز.»

قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به زودی به پایان می رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد. فعلا خبری از تمدید قرارداد مسی با بارسلونا نیست اما مذاکرات در جریان است.

در همین حال، خوآن لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید که مذاکرات تمدید قرارداد با مسی به خوبی پیش می‌رود اما هنوز نهایی نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала