Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی تیم ملی فرانسه به شایعات جدایی کیلیان امباپه

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است که شایعات نقل وانتقالاتی، نمی‌تواند حواس مهاجم جوان تیمش را پرت کند.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم ملی فوتبال فرانسه به شدت با انتقال گرانقیمت به رئال مادرید پیش از پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارتباط دارد، زیرا هنوز نتوانسته است با پاری‌سن‌جرمن در مورد تمدید قرارداد به توافق برسد.

Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
نیمار نمی‌خواهد به بارسا برگردد؛ امباپه 100درصد در پاریس می‌ماند

در همین رابطه، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه اطمینان دارد که این مسائل تاثیری روی تمرکز بازیکنش در مسابقات یورو نخواهد داشت و حواس او را پرت نمی کند.

او در این باره گفت:«نقل و انتقالات نیز بخشی از فوتبال هستند. امباپه در باره آینده‌اش به صراحت کرده است و اکنون اینجا و در کنار تیم ملی فرانسه است و می داند چرا اینجا است. او باید به زودی تصمیمی مهم بگیرد و هر وقت حس کند زمانش رسیده این کار را انجام خواهد داد.»
دیدیه شان در ادامه در این باره گفت:«هم اکنون او با پی‌اس‌جی قرارداد دارد و سال آینده باید در این باشگاه بازی کند. نمی دانم چه پیش خواهد آمد اما در هر صورت امباپه کنترل تمام مسائل را در دست دارد و در کمال آرامش در کنار ما است. امباپه با تمرکز بالا در کنار تیم ملی است و شایعات نقل و انتقالات حواسش را پرت نمی کند.»

در حالی که تنها یک سال از قرارداد این بازیکن باقی مانده اما خبری از تمدید قرارداد مهاجم 22 ساله به گوش نمی رسد و همین باعث ایجاد شایعات فراوان پیرامون آینده ام باپه شده است.

در حال حاضر از رئال مادرید به عنوان جدی ترین مشتری امباپه نام برده می شود و اگر قرار باشد ام باپه پارک دو پرنس را ترک کند، رئال مادرید آماده است تا با پیشنهادی وسوسه کننده این بازیکن جوان را به پایتخت اسپانیا ببرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала