Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس، رقیب جدید بارسا در راه جذب ستاره هالندی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
این احتمال وجود دارد که بارسلونا در جذب ممفیس دیپای هم شکست بخورد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا مي‌خواهد تا هفته آينده و پيش از آغاز يورو انتقال دپای را به عنوان چهارمين خريد رسمي كند، ممفیس دپای، مهاجم هالندی لیون فرانسه از باشگاه يوونتوس هم پيشنهاد دارد.

ممفیس دپای  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
بارسا اجازه پاریسی شدن به دپای را نمی‌دهد

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» خبر داده که بارسلونا مطمئن بود که با وجود از دست دادن جورجینیو واینالدوم، می‌تواند به صورت دپای را به تیمش اضافه کند اما سناریوی واینالدوم در حال تکرار شدن است.

اکنون شانس بارسلونا برای جذب رایگان مهاجم هالندی کاهش یافته است زیرا یوونتوس هنوز به جذب این مهاجم 27 ساله علاقه مند است و پیشنهاد مالی آن ها برای این انتقال، بیش تر از بارسلونا است.

بر اساس این گزارش، پیشنهاد بانوی پیر برای جذب دیپای، سه میلیون یورو بیشتر از پیشنهاد بارسلونا است و باشگاه ایتالیایی قراردادی چهار ساله را به این مهاجم هالندی پیشنهاد کرده است.

پیش از این، بارسلونا در آستانه جذب رایگان جورجینیو واینالدوم، کاپیتان تیم ملی هالند قرار داشت اما پاری‌سن‌جرمن با یک پیشنهاد نجومی وارد ماجرا شد و طبیعتا واینالدوم پیشنهاد دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی پاریسی‌ها را پذیرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала