Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انریکه: اسپانیا از مدعیان قهرمانی در یورو 2020 است

© AP Photo / Francisco SecoLuis Enrique
Luis Enrique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید که تیمش از مدعیان اصلی قهرمانی در یورو 2020 است.

به گزارش اسپوتنیک، اوضاع دراردوی تیم ملی اسپانیا پس از مثبت شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس و دیگو ایورنته بسیار حساس است.

تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
رسمی: یورنته دومین بازیکن کرونایی اسپانیا قبل از یورو

در حال حاضر تمرینات متوقف است در حالی که لاروخا 4 روز دیگر باید در ورزشگاه لاکارتوخا در اولین بازی خود از یورو 2020 به مصاف سوئد برود. دیروز تست کرونای دیه گو یورنته هم مثبت شد ولی امروز پزشکان اسپانیا خبر دادند که تست او منفی بوده و به اشتباه مثبت اعلام شده بود.

با این وجود، لوییس انریکه معتقد است که اسپانیا از مدعیان قهرمانی در یورو 2020 است. سرمربی لاروخا در مورد شانس قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها گفت:«اسپانیا هنوز هم یکی از مدعیان قهرمانی یورو است. مدعی اصلی نیستیم اما قطعاً در بین شش یا هفت مدعی اصلی هستیم.»
انکریکه در ادامه گفت:«من هیچ چیز منفی ای ندارم که در مورد یک بازیکن مانند آسپاس بگویم اما مربی بودن یعنی گرفتن همین تصمیمات و تصمیمات من گویای همه چیز هستند. این که می گویید بازیکنانی که دعوت نشدند بدتر بودند، زشت است. همه در بالاترین سطح هستند و من آن هایی را در نظر دارم که به تیم ملی دعوت کردم، نه آن هایی که بیشتر دوستشان دارم یا آن هایی که خوش تیپ ترند.»

روز گذشته تست کرونای دیگو یورنته پس از اینکه مجبور شد تست PCR خود را تکرار کند، مثبت شد تا این بازیکن پس از بوسکتس، دومین کرونایی اردوی اسپانیا در آستانه شروع رقابت های یورو 2020 باشد. فدراسیون فوتبال اسپانیا سپس اعلام کرد که در اردوی تیم ملی این کشور دیگر هیچ بازیکنی مبتلا به کرونا نشده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала