Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برازیل 3 – ونزوئلا 0؛ شروع طوفانی سلسائو با درخشش نیمار

© REUTERS / Yves HermanНападающий сборной Бразилии Неймар
Нападающий сборной Бразилии Неймар  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
در نخستین روز از رقابت‌های کوپا آمریکای 2021، تیم‌های ملی برازیل و کلمبیا بر رقبا غلبه کردند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های کوپا آمریکای 2021 بامداد امروز با برگزاری دو دیدار آغاز شد که برازیل میزبان بازی افتتاحیه را برد و کلمبیا هم به پیروزی نخستش رسید.

کوپا آمریکا Brazil's Richarlison celebrates scoring from the penalty mark his side's third goal against Peru during the final soccer match of the Copa America - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
ادامه جنجال‌ها بر سر میزبانی کوپا امریکا؛ برازیل نمی‌خواهد میزبان باشد

برزیل که به مصاف ونزوئلا رفته بود در این دیدار با 3 گل به برتری رسید. گل های برزیل توسط مارکینیوش، نیمار و گابریل باربوسا به ثمر رسید. گل اول برزیل توسط مارکینیوش از روی یک کرنر و با سانتر نیمار به ثمر رسید و گل دوم را هم خود نیمار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این پنالتی توسط دنیلو گرفته شده بود. گل سوم هم با فرار عالی نیمار و جا گذاشتن دروازه بان توسط او بود که به ثمر رسید. نیمار روی صحنه گل سوم، با خالی کردن دروازه یک پاس عرضی به گابریل باربوسا داد و او هم دروازه خالی را با سینه باز کرد تا بدین ترتیب برزیل یک شروع خوب و مقتدرانه داشته باشد.

در دیگر دیدار، کلمبیا در دومین دیدار از گروه B یا منطقه شمال به مصاف اکوادور رفت و با یک گل پیروز شد. کاردونا در دقیقه 42 تنها گل کافتروس را به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала