Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش احتمال تمدید قرارداد مسی با بارسلونا

© REUTERS / Vincent Westمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
قرارداد لیونل مسی به مدت 2 فصل دیگر با بارسلونا تمدید خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» مدعی شده که هواداران بارسلونا خواهان تمدید قرارداد لیونل مسی با این تیم هستند. قرارداد مسی با بارسلونا در تاریخ  30 جون 2021 به پایان می رسد.

Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
ورزش
عجیب اما واقعی؛ مسی ممکن است بدون تیم بماند

طبق ادعای این نشریه، کاتالان ها برای تمدید قرارداد مسی برای ده سال 250 میلیون یورو خواهند پرداخت هر چند که لئو فقط دو سال دیگر در بارسا بازی خواهد کرد و بعد از آن نقش سفیر بارسلونا را در لیگ آمریکا خواهد داشت.

مسی پس از دو فصل حضور در تیم کاتالان و سه فصل حضور در لیگ آمریکا در سمت های مدیریتی در بارسا مشغول به کار خواهد شد.پس از پیروزی  خوان لاپورتا در انتخابات ریاست تیم فوتبال بارسلونا  هواداران این تیم به اوج گرفتن بارسلونا امیدوار شدند. یکی از وعده های انتخاباتی لاپورتا تمدید قرارداد مسی با کاتالان ها بود.

پس از پیروزی  خوان لاپورتا در انتخابات ریاست تیم فوتبال بارسلونا  هواداران این تیم به اوج گرفتن بارسلونا امیدوار شدند. یکی از وعده های انتخاباتی لاپورتا تمدید قرارداد مسی با کاتالان ها بود.

رابطه مسی سال گذشته با  جوزپه ماریا بارتومیو مدیر وقت بارسلونا با مشکل مواجه شد و مسی آماده ترک بارسلون بود، اما به دلیل درخواست زیاد هواداران یک فصل دیگر نیز در این تیم می ماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала