Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوپا امریکا؛ توقف آرجنتین در ایستگاه اول؛ پاراگوئه در صدر گروه A ایستاد

© REUTERS / John SibleySoccer Football - World Cup - Round of 16 - France vs Argentina - Kazan Arena, Kazan, Russia - June 30, 2018 Argentina's Lionel Messi reacts during the match
Soccer Football - World Cup - Round of 16 - France vs Argentina - Kazan Arena, Kazan, Russia - June 30, 2018 Argentina's Lionel Messi reacts during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال آرجنتین با وجود گلزنی لیونل مسی برابر شیلی برنده نشد تا بدون کسب پیروزی رقابت‌های کوپا آمریکا را آغاز کرده باشد.

به گزارش اسپوتنیک،  در ادامه رقابت‌های کوپا آمریکای 2021 دو دیدار از گروه A یا گروه منطقه جنوب برگزار شد که یکی با تساوی آرجنتین و شیلی خاتمه پیدا کرد و دیگری را پاراگوئه برد.

Soccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Argentina's Lionel Messi looks dejected after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
مسی در آستانۀ دیدار حساس برابر شیلی: آرجنتین هیچ‌وقت به من وابسته نبوده

در نخستین بازی آرژانتین به مصاف شیلی رفت که دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. لیونل مسی در دقیقه 33 آلبی سلسته را پیش انداخت اما درخشش فوق ستاره فوتبال جهان برای کسب پیروزی کافی نبود و دقیقه 57 ادواردو وارگاس ضربه پنالتی که آرتورو ویدال از دست داده بود را تبدیل به گل کرد تا شیلی بازنده از زمین خارج نشود و مقابل آرجنتین امتیاز به دست آورد.

در دیگر دیدار گروه A پاراگوئه موفق شد 3 بر یک بولیوی را شکست دهد. با وجود آنکه در دقیقه 10 ساودرا از روی نقطه پنالتی بولیوی را پیش انداخت اما اخراج کوئلار در دقیقه 54 باعث شد تا این تیم 10 نفره شود و پاراگوئه نهایت استفاده را از یک یار کمتر حریف برد و با گل‌های کاکو (62) و رومرو (66 و 80) به پیروزی پرگلی دست یافت تا صدرنشین گروه شود.

پس از پاراگوئه که در رده نخست گروه A رقابت‌های کوپا آمریکا قرار دارد، آرجنتین و شیلی با یک امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و بولیوی بدون کسب امتیاز در قعر جدول جای دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала