Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از تساوی برابر سویدن؛ انریکه: احساس بدی دارم!

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس انریکه
لوئیس انریکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
عضو شوید
انریکه ناکامی شاگردانش در کسب پیروزی خانگی در نخستین بازی تیمش در یورو 2020 را به دلیل سبک بازی تدافعی حریف و وضعیت نامناسب چمن دانست.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی اسپانیا در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2020، مقابل سوئد به تساوی بدون گل دست یافت تا بدین ترتیب گام اول را محکم بر نداشته باشد.

تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
یورو 2020؛ توقف خانگی اسپانیا برابر سوئد در شب بی‌دقتی مهاجمان + عکس
لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به عملکرد شاگردانش صحبت کرد. انریکه ابتدا در مورد بازی گفت:«با حریفی مواجه بودیم که برای دفاع کردن به میدان آمده بود و اساس کارش را بر خلق موقعیت‌های خطرناک با توپ‌های بلند قرار داده بود
سرمربی لاروخا در ادامه گفت:«آنها حتی با همین موقعیت‌ها شانس کسب پیروزی داشتند. در نهایت بازی مساوی تمام شد اما من می‌دانم که کام بازیکنانم و هواداران تلخ شد چون امشب شبی بود که می‌توانستیم به آنها یک پیروزی را هدیه کنیم.»
وی افزود:«احساس بدی دارم. متاسفم برای بازیکنان و هواداران چرا که باید امشب می بردیم. برنامه و هدف ما ایجاد موقعیت گلزنی بود که انجام دادیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.»
انریکه در پایان در خصوص عملکرد آلوارا موراتا گفت:«او یک بازیکن فوق العاده است که امکان های خوبی را برای تهاجم و دفاع ما ایجاد می کند. او شخصیت عظیمی دارد تا با چنین شرایطی مواجهه پیدا کند و خوشحالتر می شوم که هواداران او را در این مسیر حمایت کنند.»

دیدار تیم های فوتبال اسپانیا و سوئد با تساوی بدون گل به اتمام رسید. البته، میزبان (اسپانیا) که در شهر سویل بازی می کرد، موقعیت های گل متعددی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند و به یک امتیاز بسنده کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала