Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان انتقال مهاجم لیون به بارسا را تایید کرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا اعلام کرد که توافقات برای انتقال مهاجم المپیک لیون به این تیم در حال نهایی شدن است.

به گزارش اسپوتنیک، ممفیس دپای، بال هالندی فصل گذشته لیون اعلام کرد که مذاکراتش با بارسلونا تقریباً به پایان رسیده است و به زودی خبر پیوستن او به آبی‌واناری‌ها اعلام رسمی می‌شود.

ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
تصمیم قطعی دپای برای پیوستن به بارسلونا

پس از اعلام مهاجم هالندی، رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در مصاحبه‌ای با سایت فوتبال این کشور گفت که همه کارها برای توافق با دپای صورت گرفته است.

کومان در این باره گفت:«می‌توانم بگویم تقریبا همه چیز انجام شد. البته هنوز قراردادی امضا نشده اما می توانم بگویم که توافق انجام گرفته است. می خواستم ممفیس دپای را در جنوری به خدمت گیرم. اما کار انجام نشد. ما می‌دانیم که چه همکاری موثری می توانیم همراه با هم انجام دهیم.»

دپای که اکنون با تیم ملی هالند در رقابت‌های یورو 2020 حضور دارد، فصل گذشته هم در فهرست خرید هموطنش رونالد کومان بود، اما قیمت بالای تعیین شده از سوی باشگاه لیون به او اجازه نداد که به نوکمپ برود.

امسال اما او با پایان قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد در آستانه پیوستن به آبی‌واناری‌هاست. دپای در فصل اخیر 40 بازی برای لیون کرد که 22 گل به ثمررساند و 12 پاس گل داد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала