Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وداع با کاپیتان افسانه‌ای؛ پیام خداحافظی بنزما، ایسکو و...: فراتر از یک کاپیتان بودی + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
عضو شوید
راموس امروز در مراسم خداحافظی خود شرکت کرد و در میان اشک و بغض، وعده داد که به زودی بر می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس، کاپیتان 35 ساله رئال مادرید پس از 16 سال از این تیم جدا شد. شمار زیادی از بازیکنان برحال و پیشین رئال مادرید نسبت به خداحافظی راموس واکنش نشان دادند.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
راموس با چشمان اشک‌آلود: دیر یا زود برمی‌گردم + ویدیو

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید در واکنش به جدایی سرخیو راموس نوشت:«فراتر از یک کاپیتان؛ دوست و برادر من، ممنون برای همه لحظاتی که با هم در مسیر کسب افتخار برای رئال گذراندیم. برایت بهترین ها را آرزو می کنم اسطوره.»

ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید هم با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود نوشت:«به خاطر رهبری این نسل و این تیم به سوی پیروزی از تو ممنونم. به خاطر گل دقیقه '93 که همه چیز را تغییر داد ممنونم، به خاطر دوستی و کاپیتانی خوب از تو ممنونم! در گام بعدی و ادامه زندگی بهترین ها را برایت آروز می کنم.»

مارسلو، کاپیتان دوم رئال مادرید هم با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود نوشت:«اوه، کاپیتان! کاپیتان من! برادرم. به خاطر تمام لحظاتی که با هم سهیم بودیم ممنونم، به خاطر همه چیزهایی که به من یاد دادی و چیزهایی که طی این سال ها با هم به دست آوردیم ممنونم. برادر، بهترین ها را برایت آرزو می کنم، شایستگی اش را داری

ایکر کاسیاس نوشت:«دوست من، امروز خانه ات را ترک می کنی ولی همیشه اسطوره رئال باقی خواهی ماند. برایم افتخار بزرگی است که لحظات خوب زیادی را باهم سپری کردیم. بهترین ها را برایت می خواهم. بزرگ در بیرون و درون زمین.»

تیبو کورتوا هم نوشت:« ممنون سرخیو برای همه روزهای خوبی که باهم داشتیم. تو اسطوره رئال و تاریخ فوتبال هستی. بهترین ها را برایت می خواهم کاپیتان.»

 دنی کارواخال و سرخیو رگیلون نیز پیام هایی مشابه را تقدیم راموس کردند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала