Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانچینی پس از پیروزی برابر ولز: از این بهتر نمی‌توانستیم کار کنیم!

© Sputnik / Асатур Есаянц /  مراجعه به بانک تصاویر مانچینی
مانچینی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از کسب سومین پیروزی متوالی در رقابت‌های یورو 2020 و صعود به عنوان تیم اول گروه A، عملکرد مردانش را ستود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ایتالیا توانست با یک گل ولز را شکست دهد تا با 9 امتیاز و به عنوان تیم نخست صعودی مقتدرانه به دور بعد یورو 2020 داشته باشد.

تیم ملی ایتالیا   Italy's players celebrate their win after the UEFA EURO 2020 Group A football match between Italy and Switzerland at the Olympic Stadium in Rome on June 16, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
صعود کننده‌ها و حذف شدگان گروه الف؛ ایتالیا و ولز جواز گرفتند
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پس از پیروزی برابر ولز گفت:«از این بهتر نمی‌توانستیم کار کنیم جز اینکه گل‌های بیشتری بزنیم. بازیکنان ما امروز ثابت کردند که هر یک از آنها می‌توانند گزینه بازی در ترکیب اصلی باشند. تیم ما هر چقدر که می‌شد برای کسب پیروزی جنگید و این خیلی چیزها را درباره این تیم ثابت می‌کند.»
سرمربی آتزوری در ادامه گفت:«هر تیمی که به مرحله یک هشتم نهایی یورو راه پیدا کند، قطعاً پتانسیل قهرمانی دارد. تمام بازی‌های مرحله بعدی سخت هستند، پس نباید فکر کنیم که می‌توانیم همه بازی‌های‌مان را به راحتی می‌توانیم ببریم. از مردم شهر رم به خاطر تمام کارهایی که در این مدت برای ما انجام دادند، تشکر می‌کنم و امیدوارم توانسته باشیم کاری انجام دهیم که همه لذت ببرند.»

مانچینی در پایان با اشاره به رسیدن به رکورد سی بازی بدون شکست ایتالیا همچون تیم ویتوریو پوتزو در اواخر دهه 30 میلادی، گفت:«پوتزو علاوه بر آن رکورد، جام‌های زیادی هم کسب کرد پس ما هنوز از آن تیم عقب هستیم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала