Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ هازارد: نمی‌توانم 90 دقیقه کامل بازی کنم!

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
وینگر بلجیمی رئال مادرید در مورد بهبود کامل مچ پایش مطمئن نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد، وینگر تیم ملی بلجیم و باشگاه رئال مادرید به این باور است که به خاطر مصدومیت مچ پایش، باید سبک بازی‌اش را تغییر دهد.

زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
ورزش
تمرینات هازارد افتضاح است..

ستاره همیشه مصدوم رئال مادرید همچنین در ادامه تائید کرد که در حال حاضر نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند. انتقادهای زیادی نسبت به ادن هازارد مطرح شده اما خود او معتقد است که می تواند برای تیم ملی و باشگاهش همچنان بدرخشد.

وینگر بلجیمی ضمن تائید این موضوع که در حال حاضر نمی‌تواند کامل در یک دیدار بازی کند، گفت:«خواهیم دید که بازی چگونه پیش خواهد رفت، اما من شاید آماده نود دقیقه بازی کردن نباشم. می‌خواهم تا جایی که قادر هستم، در بالاترین سطح بازی کنم.»
هازارد در ادامه گفت:«نمی‌دانم شاید پنجاه دقیقه بتوانم بازی کنم یا شاید شصت دقیقه. خواهیم دید من هرگز به توانایی‌های خود شک نکردم. سه بار مچ پای من شکست. هرگز مثل 10 سال پیش نخواهد شد اما من می‌دانم که اگر در فرم باشم می توانم خودم را به اثبات برسانم. این همان چیزی است که اکنون روی آن کار می‌کنم.»

هازارد در تابستان سال 2019 از چلسی به رئال مادرید منتقل شد. این ستاره بلجیمی اما نتوانست در حد انتظارات هواداران ظاهر شود و دچار مصدومیت‌های فراوانی شد و صدای هواداران مادرید در آمد. هازارد در فصل گذشته نیز تنها در ده دیدار توانست به عنوان بازیکن فیکس، از ابتدا به میدان برود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала