Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد تند بازیکن سابق تیم ملی آلمان از رفتار رونالدو

© PEDJA MILOSAVLJEVICرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
دیتمار هامان به شدت از کریستیانو رونالدو در پایان بازی آلمان و پرتال انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در میانۀ نیمه اول بازی آلمان مقابل پرتگال بود که کریستیانو رونالدو با حرکتی نمایشی در برابر آنتونی رودیگر توپ را به هم تیمی خود پاس داد.

Soccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
شوخی عجیب رونالدو با عکاس + عکس

پرتگال در این لحظه با یک گل از حریف پیش بود و دتمار هامان به این باور است که این رفتار نمایشی رونالدو باعث افزایش انگیزه تیم ملی آلمان برای بازگشت به مسابقه شده است.

این بازیکن پیشین تیم ملی آلمان که در حال حاضر به عنوان مفسر ورزشی فعالیت می کند در مورد رفتاره فوق ستاره پرتگالی گفت:«رونالدو شخصیت خاصی دارد و این کارها از او بر می آید. به نظرم حریف را تحقیر کرد. او در کنار مسی بهترین است اما رفتار شبیه احمق ها است.»
هامان در ادامه گفت:«اگر از بازیکنان آلمان بپرسید می گویند که رفتار رونالدو شبیه چه چیزی است. می خواهد چه چیزی را به دست بیاورد؟ شاید این رفتارش به آلمان کمک کرد تا بازگشت به بازی و برگرداندن نتیجه را آغاز کند.»

پرتگال با گل رونالدو در دقیقه چهارده پیش افتاد اما بعد از آن آلمان تیم غالب بازی بود و چهار گل پشت هم به ثمر رساندند. ژوتا با پاس گل رونالدو یکی از گلها را جبران کرد اما در نهایت پرتگال با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала