Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور 45هزار تماشاگر در نخستین بازی خانگی بارسا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه نیوکمپ
ورزشگاه نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا امیدوار است تا با آغاز فصل جدید، نیمی از هواداران این تیم میزبان رقبا باشد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته خوان لاپورتا رییس بارسلونا در جلسه‌ای با اعضای رسمی این باشگاه شرکت کرد و در آن به پرسش‌های بسیاری پاسخ داد.

Real Madrid v Manchester City - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - February 26, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
موافقت دولت اسپانیا با بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها

رییس باشگاه آبی‌اناری‌ها در پاسخ به پرسشی در خصوص بازگشت هواداران به ورزشگاه نیوکمپ گفت:«برنامه ما این است که درنخستین بازی خانگی بتوانیم نیمی از هواداران را در وزشگاه داشته باشیم. این تعداد 45 هزار خواهد بود و زمینه برای حضور اعضا را نیز فراهم خواهیم کرد.»

این در حالیست که تاکنون اتحادیه لالیگا در مورد بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها نظر نداده اما به نظر می رسد که از اواسط آگست و با آغاز فصل 22-2021، حداقل مجوز پر شدن نیمی از ورزشگاه صادر شود. در اسپانیا امیدوارند که از نیم فصل دوم تیم ها بتوانند در حضور تمامی هواداران شان، میزبان رقبا باشند.

 از ماه مارچ 2020 فوتبال در اسپانیا بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه به انجام رسیده ولی دیگر چیزی نمانده تا بازی های لالیگا و دسته های پایین تر با حضور هواداران برگزار شود. واکسیناسیون عمومی از چند ماه پیش در اسپانیا شروع شده و برای مثال ورزشگاه نوکمپ بارسلونا یکی از مکان هایی است که در آن واکسیناسیون صورت می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала