Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی خیلی خسته است، اما نمی‌توانم از او استفاده نکنم

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
سرمربی آلبی سلسته می‌گوید که فوق ستاره تیمش بسیار خسته است اما نمی‌تواند از او استفاده نکند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرجنتین، تایید کرد که باتوجه  خسته بودن لیونل مسی، استفاده نکردن از او کار دشواری است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
اعجوبه همچنان می‌درخشد؛ رکورد جدید لیونل مسی در تیم ملی آرجنتین + عکس
سرمربی آلبی سلسته پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در پیوند به نمیکت‌نشینی مسی صحب کرد. اسکالونی در این باره گفت:«حقیقت این است که مسی در همه دیدارها بازی کرد و بسیار دشوار است که روی او حساب نکنیم. اگر چه او خسته است اما هنوز تفاوت ها را در زمین مسابقه رقم می زند.»
سرمربی تیم ملی آرجنتین در ادام گفت:«امروز چندین تغییر داشتیم و با این وجود توانستیم هر سه امتیاز را به دست بیاوریم. آنچه باعث نگرانی من است، شرایط فیزیکی بازیکنان است زیرا ما سه روز قبل بازی کردیم  و امروز در بهترین شرایط نبودیم. بنابراین باید تغییراتی می دادیم.»

آرجنتین صبح امروز موفق شد با نتیجه 1-0 پاراگوئه را شکست بدهد و به دومین پیروزی اش در رقابت های کوپا آمه‌ریکا دست پیدا کند. تک گل بازی را پاپو گومز روی پاس مسی به ثمر رساند.

از زمان شروع مسابقات کوپا آمریکا، لیونل مسی، فوق ستاره آلبی سلسته و تیم بارسلونا در تمامی دقایق بازی تیمش به میدان رفته است و لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین به فوق ستاره خود استراحت نداده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала