Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در ایتالیا؛ رونالد به پی‌اس‌جی نزدیک‌تر شده است

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
یک رسانۀ ایتالیایی مدعی شد که فوق ستاره پرتگالی یوونتوس به پاری‌سن‌جرمن نزدیک‌تر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» مدعی شد که کریستیانو رونالدو به باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن نزدیک‌تر شده است.

البرتغالي، كريستيانو رونالدو، هداف نادي يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
افزایش احتمال جدایی رونالدو از یوونتوس در پایان فصل

بر اساس این گزارش، خورخه مندس، مدیر برنامه رونالدو در روزهای آینده به ایتالیا سفر خواهد کرد تا در مورد آینده این بازیکن مذاکره کند. از سوی هم، شایعات حکایت از آن است مدیر برنامه‌های ستاره36 ساله پرتگالی پس از آن راهی فرانسه خواهد شد تا با مدیران باشگاه پاریسی برای انتقال احتمالی رونالدو به این تیم مذاکره کند.

 پاری‌سن‌جرمن از بیشترین شانس برای جذب رونالدو برخوردار است. این در حالیست که جورجینا رودریگز، همسر رونالدو ترجیح می دهد که او در یوونتوس باقی بماند اما اکنون تصور می‌شود که او در آستانه ترک بیانکونری قرار گرفته است.

هرچند شایعات بسیاری در پیوند به آینده رونالدو شنیده می‌شود، اما در نهایت باید منتظر ماند تا رقابت‌های یورو تمام شود چراکه او روی موفقیت با تیم ملی کشورش در این مسابقات تمرکز کرده است. بانوی پیر می خواهد ابرستاره‌اش را حفظ کند اما اگر نهایتاً او تصمیم به جدایی داشته باشد، از فروش او با 60 میلیون یورو استقبال خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала