Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت نگران‌کنندۀ دو ستاره تیم ملی بلجیم در آستانۀ دیدار با ایتالیا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия
ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک   Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
دو بازیکن اصلی ترکیب تیم ملی فوتبال بلژیک در برابر پرتگال دچار مصدومیت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، بلجیم یکشنبه شب با پیروزی یک بر صفر مقابل پرتگال به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 صعود کرد، اما شب آنها با مصدومیت دو بازیکن اصلی نگران کننده شد.

تیم ملی فوتبال بلجیم  Russia World Cup Belgium Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
بلجیم 1 پرتگال 0؛ حذف رونالدو و قهرمان یورو با شوت هازارد

کوین دی بروین و ادن هازارد هر دو در ورزشگاه خانگی سویا دچار مشکل شدند. پس از یک چالش شدید از سوی ژائو پالینیا، دیبروین در آغاز نیمه دوم با آسیب دیدگی مچ پا مجبور به ترک زمین شد، قبل از این هازارد هم مجبور شد زمین را به دلیل آسیب دیدگی ترک کند.

کاپیتان لاله‌های نارنجی که پس از مدت ها در بازی قبلی 90 دقیقه به طور کامل بازی کرده بود، امشب هم تا دقیقه '83 در زمین حضور داشت و عملکرد خوبی ارائه کرده بود اما در نهایت از ناحیه عضله ران احساس ناراحتی کرد و لنگ لنگان درخواست تعویض داد که یانیک کاراسکو در دقایق پایانی بازی جای او را گرفت.

مصدومیت هازارد پس از آن اتفاق می‌افتد که او در بازگشت به تیم ملی در هفته های اخیر نشانه‌هایی از بازیافت ریتم و بهترین فرم خود را نشان داده بود. در حالی که هنوز میزان آسیب دیدگی این بازیکن تأیید نشده است، واکنش ناامید کننده کاپیتان بلجیم نسبت به مصدومیتش نگران کننده بود.

این هفتمین مصدومیت او در این فصل است که 6 بار در رئال مادرید همراه با یک آزمایش مثبت کووید-19 متحمل مصدومیت شده و به همین دلیل در مجموع 182 روز را در طول فصل اخیر از دست داد.

تیم ملی بلجیم موفق شد با تک گل تورگان هازارد در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 پرتگال را شکست داده و راهی دور بعد شود؛ آنها در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف ایتالیای آماده بروند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала