Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه برای بارسلونا بهتر است یا هالند؟ اینیستا پاسخ می‌دهد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آندرس اینیستا
آندرس اینیستا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
ستاره پیشین بارسلونا به این باور است که سبک بازی کیلیان امباپه بیشتر از ارلینگ هالند با روش بازی بارسلونا تطابق دارد.

به گزارش اسپوتنیک، آندرس اینیستا، بازیکن پیشین تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا که این روزها در باشگاه ویسل کوبه توپ می زند، معتقد است که مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن می‌تواند در بارسلونا بدرخشد.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
ورزش
هالند - امباپه؛ دو ستاره ای که در باشگاه های خود به دام افتاده اند

از او درباره امباپه و هالند سوال پرسیده شده که آیا به نظر اینیستا برای سبک بارسلونا هالند بهتر است یا امباپه که او در جواب گفت:

«این روزها نام هر دو بازیکن روی لب‌های همه است و هر دو بسیار با کیفیت هستند و شخصیت منحصر به فردی دارند. اینیستا در ادامه گفت:«احساس می کنم ویژگی های امباپه باعث می شود او در بارسا بهتر از هالند باشد. باید منتظر ماند و دید این دو به کدام تیم می روند.»

هالند سال بعدی با 75 میلیون یورو در دسترس است و با توجه به رابطه خوب لاپورتا با مینو رایولا، مدیرنامه‌های مهاجم بورسیادورتموند، به نظر می‌رسد وی به بارسلونا نزدیک‌تر از امباپه باشد.

از سوی هم، کیلیان امباپه تنها امسال با پاری‌سن‌جرمن قراردادش اعتبار دارد و در صورت عدم تمدید رئال مادرید که بیشتر به این بازیکن علاقه‌مند است می‌تواند او را رایگان به خدمت بگیرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала