Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم تیم ملی آلمان: انگلیس بهترین بازیکنان جهان را در اخیار دارد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتس
کای هاورتس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
مهاجم تیم ملی آلمان دوست دارد است هر چه زودتر در بازی خاص روز سه شنبه در ومبلی لندن برابر تیم ملی انگلیس قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی آلمان پس از قرار گرفتن در رده دوم گروه خود باید روز سه شنبه برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل انگلیس به لندن سفر کند.

Chelsea - Everton - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
اسطوره فوتبال آلمان: هاورتز شبیه زیدان است

کای هاورتز، مهاجم تیم ملی آلمان و باشگاه چلسی که به همراه مانشافت به لندن سفر خواهد کرد به این باور است که تیم ملی انگلیس بعضی از بهترین بازیکنان جهان را در ترکیب خود می بیند و آلمان باید هنگام آماده‌سازی برای این نبرد حساس، به خطر آنها آگاه باشد.

این ستاره جوان جرمن‌ها در پیوند به دیدار تیم ملی کشورش برابر انگلیس گفت:«بازی خاصی برای من است. من یک سال در لندن زندگی کرده ام و بعضی از بازیکنان انگلیس را می شناسم. اما به طور کلی من به این بازی هم مثل بازی های دیگر پا خواهم گذاشت.»
هاورتس در ادامه به ستایش از بازیکنان تیم ملی انگلیس پرداخت و گفت:«انگلیس بعضی از بهترین بازیکنان جهان را دارد. البته آنها هنوز هم می توانند بهتر شوند اما در خط حمله بازیکنانی با مهارت های فوق العاده ای دارند. از سوی دیگر حس می کنم قدرت دو تیم برابر خواهد بود. همه ما برای این بازی هیجان داریم.»

پیروز بازی آلمان و انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی باید با برنده دیدار سوئد و اوکراین رو به رو شود .اگر شاگردان یوآخیم لوو بتوانند به جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها راه یابند آن موقع باید با برنده بازی جمهوری چک و دنمارک بازی کنند؛ دو تیمی که شگفتی ساز این رقابت ها بوده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала