Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انریکه پس از پیرورزی برابر کرواسی: در عمر فوتبالی‌ام چنین رقابتی ندیدم!

© REUTERS / Juan Medinaانریکه
انریکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا از عملکرد ماتادورها در پیروزی تاریخی آنها در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از پیروزی 5 بر 3 شاگردانش در وقت‌های اضافه پنجمین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 مقابل کرواسی، این بازی و اتفاقات آن را در تمام دوران حضورش در فوتبال بی‌سابقه دانست.

فابیان رویز بازیکن تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
اسپانیا 5 – کرواسی 3؛ لاروخا با برتری در تماشایی‌ترین جدال یورو به یک چهارم صعود کرد

سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی برابر کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 گفت:«من تیمم را طوری ساخته‌ام که آماده چنین بازی‌هایی بازی و راستش ما در این بازی فقط مرتکب یک اشتباه بزرگ شدیم. پایان بازی بسیار زیبا بود و من خوشحالم که بازی به ما فرصتی دیگر داد تا بتوانیم آن را ببریم. این بازی تا به این لحظه احساسی‌ترین بازی جام بوده است.»

انریکه در ادامه گفت:«من به یاد ندارم که در یک بازی ۵ دقیقه مانده به وقت‌های اضافه هواداران ایستاده تیم‌شان را تشویق کرده باشند، در تمام دوران کاری‌ام در فوتبال چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. این بازی یک بازی حماسی شد که همه چیز داشت. توانایی بازیکنان ما برای جبران گل خورده و غلبه بر مشکلات خارق‌العاده بود.»

سرمربی ماتادورها در پایان اظهار داشت:«من فکر نمی‌کنم که هیچ مربی فوتبالی در دنیا باشد که قدر موراتا و کارهایی که او برای تیمش انجام می‌دهد را نداند. او روی نبردهای هوایی مسلط است، قدرت بدنی بالایی دارد و در نهایت هم ما را به گل رساند. ما واقعاً باید قدر بازیکنی مانند او را بدانیم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала