Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان مقصد بعدی‌اش را انتخاب کرد

© REUTERS / JON NAZCAZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
یک نشریۀ فرانسوی مقصد آیندۀ سرمربی فرانسوی و سابق رئال مادرید را مشخص کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان، فصل 2020 – 2021 را برای رئال مادرید بدون دستاورد به پایان رساند. همین علمکرد ضعیف باعث جدایی او از باشگاه مادریدی شد.

او در حال حاضر بدون است.در تازه‌ترین مورد هم، نشریه فرانسوی «اکیپ» خبر داده که سرمربی پیشین رئال مادرید مقصد بعدی خودش را انتخاب کرده است.

بر اساس این گزارش، تنها دلیلی که منجر به جدایی زیدان از رئال مادرید شد، مربیگری در تیم ملی فرانسه بود. با خداحافظی زودهنگام و غیر منتظره خروس ها از مسابقات یورو 2020 زیدان به هدف نزدیک شده است.

زیدان از هر زمان دیگری نزدیک به نیمکت تیم ملی فرانسه است و به نظر می رسد زمان آن رسیده تا دشان کنار برود و دوران زیزو در تیم ملی فرانسه به عنوان مربی آغاز شود.

در همین حال، چندی پیش فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در خصوص آینده سرمربی سابق تیمش گفته بود که زیدان رویای هدایت تیم ملی فرانسه را دارد. پرز اطمینان می‌دهد که زیدان روزی به این خواسته‌اش خواهد رسید.

حالا با حذف زودهنگام فرانسه از گردونه رقابت های یورو 2020، فدراسیون فوتبال این کشور باید تصمیمی مهم و کلیدی اتخاذ کند. جام جهانی 2022 در راه است و باید دید آنها از دیدیه دشان حمایت می کنند یا به سراغ زیزوی اسطوره ای می روند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала