Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو 2020؛ آغاز مرحله یک چهارم نهایی با دو دیدار جذاب

© Depositphotos.com / Mircea Moiraیورو 2020
یورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
در آغاز مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا امشب دو دیدار بسیار جذاب پیش روی علاقه مندان به فوتبال خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از دو روز تعطیلی، مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا از امشب شروع می‌شود. در این مرحله تیم‌های شگفتی ساز حضور دارند که نتایج جالب توجهی خلق کردند.

یورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
اسطورۀ جرمن‌ها، قهرمان یورو 2020 را پیش‌بینی کرد

ابتدا از ساعت 8:30 دقیقه، اسپانیا و سوئیس در ورزشگاه سن‌پترزبورگ روسیه مقابل هم قرار خواهند گرفت، داوری این مسابقه برعهده‌ی مایکل اولیور انگلیسی است.

حریف امشب ماتادورها اما تیمی است که به جذاب ترین شکل ممکن، میزبان یوروی قبلی، قهرمان جام جهانی 2018 و یکی از مدعیان اصلی و پر ستاره ترین تیم‌های جام را از سر راه کنار زده است. این درحالی است که سوئیس به عنوان تیم سوم گروه A راهی مرحله حذفی شده بود.

ایتالیا- بلجیم؛ دیداری در قامت یک فینال

در بازی دیگر امشب، از ساعت 11:30 دقیقه به کابل دو تیم فوق العاده جذاب ایتالیا و بلجیم با قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه آلیانز مونیخ به مصاف هم می‌روند. در سمتی از میدان آتزوری آبی قرار دارد که نمایش‌های جذاب مرحله مرحله گروهی اش، همه را امیدوار کرده و آن سمت بلژیک منظمی است ستاره‌های خوبی دارد.

تیم ملی فوتبال بلجیم  Russia World Cup Belgium Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
احتمال غیبت دو سوپر استار بلجیم در دیدار برابر ایتالیا

تیم دوست داشتنی مانچینی دریک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا یک سخره چغر به اسم اتریش را مقابلش می‌دید. با اینکه کار به وقت اضافه رفت اما تجربه ایتالیایی‌ها به آن‌ها کمک کرد تا با برتری دو بر یک پا به دور بعد بگذارند.

همچین ایتالیا با دوازدهمین پیروزی متوالی، از رکورد پیروزی‌های متوالی تاریخ خود نیز عبور کرد. رکورد قبلی با 11 برد پیاپی، توسط مانچینی و در پایان سال 2019 ثبت شده بود.

در آن سمت هم بلجیم روبرتو مارتینز، همیشه و در همه حال، در هر تورنمنتی، مدعی و تیم بزرگ جام محسوب می‌شود. حضور ستاره‌های پرشمار در تمام خطوط، شیاطین سرخ اروپا را به تیم مورد احترامی تبدیل کرده است.

این تیم اما حالا نقاش میانه میدانش یعنی کوین دیبروین را در اختیار ندارد و از وجود کاپیتان ادن هازارد بی بهره خواهد بود و باید دید سرمربی اسپانیایی می‌تواند بدون این مهره‌ها از پس آتزوری شکست ناپذیر بر بیاید یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала