Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ دسته دو انگلیس؛ محتمل‌ترین گزینه برای ستاره رئال مادرید

© AFP 2023گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale
گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
تیم ملی ولز با شکست برابر دنمارک از یک هشتم نهایی یورو حذف شد و حالا گرت بیل باید تکلیفش را مشخص کند.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل پس از حذف ولز در مرحله یک شانزدهم نهایی در یورو 2020، اکنون به دنبال حل بلاتکلیفی خود برای تصمیم در رابطه با آینده‌اش در فوتبال باشگاهی است چرا که مشخص نیستد مذاکره با رئال و تاتنهام چه نتیجه‌ای برای وی حاصل شود.

Гарет Бейл - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
شوخی شالکه با بیل؛ "گلسنکیرشن آماده است، گرت"

شایعات بسیاری در باره آینده این وینگر 31 ساله وجود دارد. بیل مورد حمایت فلورنتینو پرز مدیر رئال است اما سایت های شرط بندی گزینه های مختلفی را در مورد آینده وی مطرح می کنند.

در حال حاضر محتمل‌ترین گزینه برای  ستاره ولزی از نظر این سایت‌ها، باشگاه کاردیف سیتی است. این تیم که متعلق به زادگاه بیل است در حال حاضر در لیگ چمپیونشیپ یا همان لیگ دسته دو انگلیس توپ می زند.

ماندن در رئال مادرید گزینه دوم برای گرت بیل قلمداد می شود، گزینه سوم بازگشت به تاتنهام است و گزینه چهارم حضور در  اینتر میامی، تیمی در فوتبال امریکا که مالکیتش به عهده دیوید بکام است.

در همین حال، شایعاتی در مورد بازنشستگی بیل از فوتبال در پایان یورو وجود داشت اما سرانجام خو بیل این خبرها را تکذیب کرد و اظهار داشت که تمرکزش را روی صعود به جام جهانی است  و به هیچ وجه قصد کناره گیری از فوتبال را ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала