Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنیلی خطاب به یوفا و فیفا: ما از تهدیدها ترسی نداریم!

© REUTERS / MASSIMO PINCAJuventus'un Başkanı Andrea Agnelli
Juventus'un Başkanı Andrea Agnelli - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
رییس باشگاه یوونتوس اذعان کرد که آنان آماده گفتگوی با یوفا در باره سوپرلیگ اروپا هستند.

به گزارش اسپوتنیک، 2 ماه گذشته سوپرلیگ اروپا با 12 باشگاه بزرگ آغاز شد ولی بیشتر از 48 ساعت دوام نداشت.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
افشاگری رییس بارسلونا؛ لاپورتا از بنیان‌گزاران واقعی سوپرلیگ اروپا نام برد

 تیم‌های اتلتیکومادرید، رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس، میلان، اینتر، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، تاتنهام، آرسنال و لیورپول 12 باشگاهی بودند که اعلام کردند می‌خواهند در لیگی غیر از لیگ قهرمانان اروپا به نام «سوپرلیگ» بازی کنند اما اقدام آنها با اعتراض شدید هواداران فوتبال روبه‌رو شد.

در تازه‌ترین مورد هم در این خصوص، آندره آنیلی، رییس باشگاه یوونتوس می‌گوید که آنان آماده گفتگوهای بیشتر در پیوند به سوپرلیگ اروپا هستند. آنیلی خطاب الکساندر چفرین، رییس یوفا گفت که آنها ترسی از تهدیدها ندارند و آماده مذاکره هستند.

آنیلی روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی گفت:«ما از تهدیدها نمی ترسیم و اطمینان داریم که اقدامات قانونی ما نتایج رضایت بخشی را به دنبال خواهد داشت، اما اگر به گفتگو برگردیم موفقیت واقعی است.»
رییس باشگاه یوونتوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خطاب به رییس یوفا گفت:«من برای چفرین احترام دارم، اما کسانی که در دنیای تجارت کار می‌کنند می‌دانند احترام به توافق‌نامه عدم افشاگری به چه معناست. از همین‌رو، همانطور که بلافاصله از همه سمت‌های خود استعفا دادم، معتقدم که درست عمل کرده ام.»

آنیلی در ماه اپریل در میان واکنش‌های شدید در پیوند به تاسیس سوپرلیگ اروپا از سمت خود به عنوان رئیس کمیته اجرایی یوفا استعفا داد. رییس باشگاه یوونتوس در باره محرومیت موسسان سوپرلیگ اروپا از لیگ قهرمانان گفت:«ما کاملاً مطمئن هستیم که در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021-2022 بازی خواهیم کرد

پس از تصمیم وزارت دادگستری سوئیس، یوفا برای مجازات سوپرلیگی‌ها ناکام مانده و اکنون دادگاه تجاری شعبه 17 شهر مادرید رای خود را در مورد پرونده تیم‌های حاضر در سوپرلیگ و یوفا صادر کرده که به نفع این تیم‌ها می‌باشد و به اساس آن یوفا هیچ اقدامی یا مجازاتی علیه این تیم‌ها نمی‌تواند داشته باشد.

بعضی ادعایی نیز مطرح است که این دادگاه به مقامات عالی رتبه یوفا از جمله الکساندر چفرین هشدار داده که اگر بر علیه سه تیم سوپرلیگی (یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا) اقدامی نماید، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و مجازات نقدی خواهند شد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала