Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد عجیب برای لئو؛ تیم دسته دوم ایتالیا خواهان جذب مسی شد + عکس

© REUTERS / RAFAEL MARCHANTEمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
یک تیم در دسته دوم فوتبال باشگاه ایتالیا به شیوه‌ای جالب به جذب مسی ابراز تمایل کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه کومو در سری‌‌‌آ بی ایتالیا با لیونل مسی شوخی جالبی کرده است. این تیم قبلا حضور مسی در باشگاه خود را تجربه کرده، اما پیش از پیوستن او به آکادمی بارسلونا.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
ملاقات لاپورتا با تباس برای گره‌گشایی مشکل مسی

این باشگاه ایتالیایی که تصویری از یک پیام ساختگی برای مسی در پیام‌رسان واتساپ را منتشر کرده، پیامی با این مضمون:«سلام لئو، چطوری؟ مدتی است که تو را ندیده‌ایم). نظرت چیست که یکی از این روزها با هم ملاقاتی داشته باشیم؟»

باشگاه کومو در شرح این عکس هم نوشته است:«صبر کنید، او پیام ما را دیده و دارد جواب می‌دهد» و در کنار آن از هشتگ tornaacasaleo به معنای «به خانه برگرد لئو» استفاده کرده است.

مسی فارغ از یک دوره کوتاه در آکادمی کومو، رابطه خاصی با این شهر زیبا در شمال ایتالیا دارد و در آنجا بسیار محبوب است. نشریه ایتالیایی «گازتا» گزارش داده که مسی به طور مداوم در بعضی تعطیلاتش به این شهر سفر می کند و یک ویلای بسیار لوکس نیز در کومو دارد.

هرچند به نظر می‌رسد که مسی در نهایت در بارسلونا ماندنی خواهد شد، این اتفاق اما تاکنون جنبه رسمی پیدا نکرده است و همین موضوع به یکسری از تیم‌ها امید داده که شاید بتوانند ستاره آرجنتینی را به خدمت بگیرند.

View this post on Instagram

A post shared by ComoFootball (@comofootball)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала