Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان رییس به هواداران؛ مسی می‌ماند

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا بار دیگر و در پایان قرارداد لیونل مسی اطمینان داد که کاپیتان بارسلونا می‌خواهد بماند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تاکنون با بارسلونا تمدید نکرده و وی بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
پیشنهاد عجیب برای لئو؛ تیم دسته دوم ایتالیا خواهان جذب مسی شد + عکس

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص آینده فوق ستاره تیمش گفت:«مسی؟ مذاکرات درجریان است. لئو میخواهد بماند؛ ما هم می‌خواهیم تا او در تیم بماند. ما هم درحال پیدا کردن راه حلی هستیم.»

گفته می‌شد تا لاپورتا برای دیدار با تباس به مادرید خواهد رفت اما او این حرف ها را در بارسلونا زد. البته نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» معتقد است که لاپورتا با تباس دراین باره درارتباط است چون مسئله محدودیت حقوق پرداختی معضل اصلی بارسلونا در تمدید مسی است.

تمدید قرارداد مسی نیز به دلیل مشکلات اقتصادی بارسا و به خطر افتادن فیرپلی مالی به بن بست خورده است. روزهای آینده برای بارسلونا و مسی بسیار مهم خواهد بود و باید دید که آیا باشگاه می‌تواند این قرارداد را تمدید کند یا دراین امر ناموفق خواهد بود.

مدت اعتبار قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا سی‌ام جون سال روان به پایان رسید و اکنون این فوق ستاره آرجنتین تبدیل به یک بازیکن آزاد شده است که می تواند به هر باشگاهی که می خواهد‌ برود و یا اینکه یه قرارداد جدید با باشگاه بارسلونا تنظیم کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала