Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری پدری و بوسکتس به تمدید قرارداد مسی با بارسا

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
دو ستاره بارسلونا امیدوار هستند که فوق ستاره آرجنتینی قراردادش با این تیم را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در سی‌ام جون سال روان به پایان رسید و فوق ستاره آرجنیتنی در حال حاضر بازیکن آزاد است.

لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا شرط گذاشت

تلاش‌ها برای ادامۀ حضور مسی در بارسلونا ادامه دارد. سرجیو بوستکس و پدری، دو بازیکن آبی‌اناری‌ها امیدوار هستند تا فوق ستاره آرجنتینی قراردادش با بارسلونا را تمدید کند.

بوسکتس درباره تمدید قرارداد مسی گفت:«باید به مسی وقت بیشتری داد. من به لاپورتا و احساسات مسی اطمینان دارم. برای مسی بهترین ها را آرزو می کنم. امیدوارم که او قراردادش را طولانی مدت تمدید کند تا بازهم در کنار هم بازی کنیم.»
هافبک آبی‌اناری‌ها در ادامه در مورد رونالد کومان هم گفت:«کومان به عنوان سرمربی به زمان نیاز دارد. هر مربی باید زمان لازم را داشته باشد تا بتواند تیم مورد علاقه اش را بسازد.کومان فصل قبل عملکرد خوبی اشت و اطمینان دارم که در فصل پیش رو بهتر هم خواهد شد

پدری پدیده بارسلونا در فصل قبل بود. این بازیکن که از لاس پالماس به آبی اناری ها پیوست زیر نظر رونالد کومان عملکرد بسیار خوبی داشت است. او مورد قرارداد مسی اظهار داشت:«امیدوارم که مسی قراردادش را تمدید کند.  دوست دارم که سالها با مسی همبازی باشم بازی کردن در کنار او افتخار بزرگی است.»

ستاره جوان بارسلونا در ادامه از اعلام آمادگی خود برای تمدید قرارداد با بارسلونا گفت:«من حاضر هستم که برای مدت طولانی در بارسلونا بازی کنم و قراردادم را تمدید کنم

لیونل مسی در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. مسی اکنون در رقابت‌های کوپا امریکا برای تیم ملی کشورش بازی می‌کند. تلاش‌ها برای متقاعد کردن او برای تمدید قرارداد ادامه دارد و باشگاه هم بنا بر مشکلات مالی نتوانسته با این ستاره‌اش به توافق برسد.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала