Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش بی‌سابقۀ مدیر ورزشی تاتنهام از هری کین

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
مدیر ورزشی سابق یوونتوس که به تاتنهام آمده، اعلام کرد هدف این باشگاه انگلیسی حفظ هری کین است.

به گزارش اسپوتنیک، فابیو پارتیچی، مدیر ورزشی باشگاه تاتنهام در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در موارد مختلف از مهاجم انگلیس این تیم صحبت کرده است.

Игроки сборных Германии и Португалии во время матча на  Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
رونالدو در آستانه کفش طلای اروپا؛ استرلینگ و کین می‌گذارند؟
مدیر ورزشی اسپرز ابتدا به ستایش از عملکرد هری کین پرداخت و گفت:«کین بازیکن برتر است. نمی‌توانم صبر کنم تا او را درحال بازی برای اسپرز ببینم. ما می خواهیم هری کین را در تاتنهام نگه داریم، این هدف ماست. من خوش شانس بوده‌ام که بازیکنان برتر زیادی را در یوونتوس دیده‌ام و می خواهم از هری کین نیز لذت ببرم.»
پارتیچی در ادامه همچنان در مورد کین گفت:«او یکی از بهترین مهاجمان جهان است. من هنوز هیچ صحبتی با هری کین نداشته ام - فقط به این دلیل که نمی‌خواهم بازیکنانمان را در جریان یورو اذیت کنم. او یک مهاجم باورنکردنی است .»
مدیر ورزشی تاتنهام در ادامه در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت:«مثل همیشه با برخی از مربیان مثل گتوزو، کونته و فونسکا صحبت کردیم. وقتی تصمیم به انتخاب مربی می گیرید، فقط با یک نفر صحبت نمی کنید و سعی خواهید کرد پس از ارزیابی ها بهترین تصمیم را بگیرید. در نهایت تصمیم به انتخاب نونو اسپیریتو گرفتیم.»

مدیرورزشی سابق باشگاه یوونتوس در پایان درباره آینده پل پوگبا به اسکای اسپورت گفت:«پل پوگبا به یوونتوس برمی‌گردد؟ من فکر می‌کنم این کار بسیار دشواری است، هرگز لحظه ای نبوده است که ما در آن جا بوده باشیم که او را پس بگیریم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала