Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسانه‌‌های ایتالیایی؛ رونالدو تا 2023 با یوونتوس تمدید می‌کند

© PEDJA MILOSAVLJEVICرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
یک نشریه ایتالیایی از تمدید قرارداد فوق ستاره پرتگالی یوونتوس با این باشگاه ایتالیایی خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، در ماه های اخیر صحبت هایی در رسانه ها مطرح شده بود که طبق آن ها به نظر می رسید که کریستیانو رونالدو دیگر نمی خواهد در یوونتوس بماند و به دنبال جدایی از این تیم در تابستان است.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
رونالدو در میان گمانه‌زنی‌ها می‌خواهد بماند

اکنون نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، در گزارشی گفته است که وکیل کریستیانو رونالدو به یوونتوس پیشنهاد داده که قرارداد رونالدو به مدت یک سال دیگر در همین تابستان تمدید شود.

قرارداد فعلی رونالدو با باشگاه یوونتوس تا تابستان 2022 اعتبار دارد و بدین ترتیب ستاره 36 ساله پرتگالی در حال وارد شدن به آخرین سال قرارداد خود با باشگاه یوونتوس است.

اکنون به گفته گاتزتا، ژرژ مندز، وکیل کریستیانو رونالدو به باشگاه یوونتوس پیشنهاد داده است که قرارداد رونالدو را به مدت یکسال دیگر یعنی تا تابستان 2023 تمدید کنند.

به نظر می رسد که علت این پیشنهاد این است که باشگاه هایی مثل پاری‌سن‌جرمن و منچستریونایتد با توجه به بازیکنانی که دارند، نمی توانند از عهده دستمزد بالای رونالدو در یوونتوس بر بیایند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала