Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درهای خروج بارسلونا به روی مهاجم فرانسوی باز شد

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
بارسلونا به دنبال تمدید مسی است و برای این امر باید بسیاری از بازیکنان خود را به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه معروف «اسپورت» در گزارش امروز خود نوشته است که بارسلونا به دلیل مشکلات افتصادی قصد دارد تا آنتوان گریزمن را به فروش رساند.

مسی و گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
احتمال خروج گریزمن درصورت تمدید قرارداد با مسی

مهاجم فرانسوی که 2 سال گذشته با رقم 120 میلیون یورو از اتلتیکو راهی بارسا شد، هیچ گاه نتوانست به عنصر اصلی تیم بدل شود و حالا در لیست فروش قرار گرفته است. بارسلونا درهای خروج برای گریزمان را باز میکند و مدیران فنی هم معتقدند که گریزمان یک بازیکن مهمی میتواند باشد که بارسلونا میتواند از فروش او درآمد خوبی کسب کند.

بر اساس گزارش این روزنامه، فروش گریزمن به دلیل تمدید قرارداد مسی خواهد بود. بارسلونا برای تمدید با فوق ستاره خود نیازمند برطرف شدن مشکل مالی است و تنها راه حل این بوده که ستاره فرانسوی با رقم فراوان به فروش رسد.

رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا معتقد است که از مثلث دپای- مسی- آگوئرو استفاده کند. به این ترتیب، موقعیت گریزمن می‌تواند به خطر بیفتد. شایعاتی مبنی بر علاقه پاری‌سن‌جرمن به گریزمن وجود دارند ولی آنها فعلا میخواهند قرارداد امباپه را تمدید کنند.

گریزمن در این فصول اخیر هنوز قادر به برآورده کردن همه انتظارات از خود نبوده و جدایی او و خلاصی از پرداخت دستمزد این ستاره فرانسوی، بهترین راه حل برای تمدید قرارداد با لیونل مسی و البته حفظ تعادل مالی باشگاه محسوب می شود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала