Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی انگلیس: شب به یادماندنی برای کشورمان رقم زدیم

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر گرت ساوت گیت
گرت ساوت گیت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از پیروزی برابر دانمارک و صعود به فینال یورو 2020 بسیار خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین بازی نیمه‌نهایی یورو 2020 تیم انگلیس موفق شد با نتیجه دو بر یک در پایان 120 دقیقه تلاش از سد دانمارک عبور کرده و حریف ایتالیا در فینال شود.

گری کین بازیکن تیم ملی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
ورزش
حضور در فینال دیگر رویا نیست؛ انگلیس در شب تاریخی لندن حریف ایتالیا در فینال شد
این اولین صعود انگلیسی ها به فینال یورو است که با سرمربیگری گرت ساوت گیت رخ داد. سرمربی سه شیرها پس از صعود شاگردانش به مرحله نهایی یورو 2020 گفت:«واقعاً به این بازیکنان افتخار می‌کنم. این یکی از آن رویدادهایی است که سهیم بودن در آن باور نکردنی است. هواداران ما تمام شب عالی بودند.»
ساوت گیت در ادامه گفت:«دنمارک بسیار تیم شایسته‌ای بود. آن‌ها برای ما چند بار مشکل ایجاد کردند. خیلی برای نیمه نهایی صبر کرده بودیم و توانستیم با تجربه بازیکنان‌مان از این فشار سربلند بیرون بیاییم. زیباترین نکته این است که به هواداران‌مان یک شب زیبا هدیه دادیم و ماجراجویی ما چهار روز دیگر به طول خواهد انجامید.»
سرمربی تیم ملی انگلیس در پایان گفت:«ما یک بار در جام جهانی 2018 در این مرحله برابر کرواسی با بدشانسی شکست خوردیم، اما حالا توانستیم همه چیز را به خوبی مدیریت کنیم. حالا ما در فینال هستیم و باید از این حقیقت لذت ببریم. ایتالیا تیم بسیار خوبی است و آن‌ها شخصیت خود را به همگان نشان داده‌اند. بی صبرانه منتظر آن دیدار هستم. حالا باید ریکاوری کنیم و کار را به اتمام برسانیم. یک فینال مانده که باید در آن برنده شویم

فینال یورو 2020 روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 11:30 در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала