Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانچینی پس از قهرمانی: شاگردانم شگفت‌انگیز هستند

© REUTERS / CARL RECINEروبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا  Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی ایتالیا، پس از قهرمانی آتزوری در یورو 2020 از شاگردانش تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایتالیا بعد از ناکامی در صعود به جام‌جهانی 2018 در یورو 2020 با روبرتو مانچینی از همان ابتدا چهره یک مدعی را به خود گرفت و در پایان هم موفق شد جام شانزدهم را به افتخارات خود اضافه کند.

Игроки сборной Италии празднуют выход в финал после победы в серии пенальти - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
پایان انتظار 53 ساله آتزوری توسط مانچینی؛ تاج گذاری ایتالیا در یورو‌ پیش چشمان شاهزاده ویلیامز
روبرتو مانچینی که حالا به یک چهره فوق‌العاده محبوب در کشورش تبدیل شده است در پایان فینال یورو گفت:«تیم انگلیس کار را خوب شروع کرد و توانست در همان ابتدا به گل برسد اما ما تلاش زیادی انجام دادیم و خیلی سریع توانستیم بر بازی مسلط شویم. این بچه ها شگفت انگیز هستند و من نمی توانم چیز بیشتری بگویم. این موفقیت برای همه مردم و طرفداران ایتالیا از اهمیت بالایی برخوردار است
سرمربی آتزوری در ادامه با تمجید از تیمش گفت:«تین ما رشد زیادی کرده است. فکر می کنم ما هنوز می توانیم پیشرفت کنیم. ما برای برای آینده فوتبال کشورمان خوشحال هستیم. واقعا نمی توانم چیزی در مورد این بچه ها بگویم.»
مانچینی در خاتمه از اینکه ایتالیا دوباره به سطح اول فوتبال دنیا برگشته ابراز خوشحالی کرده و گفت:«خوشحالیم که هم برنده شدیم و هم فوتبال خوبی بازی کردیم. امیدوارم طرفداران حالا این موفقیت را به بهترین شکل جشن بگیرند. ما از این قهرمانی خیلی خوشحال هستیم و این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد.»

ایتالیا در دیدار فینال که در ومبلی برگزار شد موفق شد که در ضربات پنالتی انگلیس را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала