Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی انگلیس: نرسیدن به قهرمانی فوق‌العاده دردناک است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر گرت ساوتگیت
گرت ساوتگیت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پس از باخت سه‌شیر مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی فینال یورو 2020 مسئولیت این باخت را که تأثیری مستقیم با تعویض‌های او داشت، برعهده گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی ان

Игроки сборной Италии празднуют выход в финал после победы в серии пенальти - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
پایان انتظار 53 ساله آتزوری توسط مانچینی؛ تاج گذاری ایتالیا در یورو‌ پیش چشمان شاهزاده ویلیامز
گلیس در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شد تا در حسرت کسب کاپ قهرمانی یورو 2020 باقی بماند و در ورزشگاه ومبلی لندن در مقابل دیدگان هوادارانش بازنده شود.

 

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در مورد شکست تیمش برابر ایتالیا گفت:«بازیکنانی که برای زدن ضربات پنالتی انتخاب کرده بودم در تمرینات بهترین عملکرد را ارائه کرده بودند و از شجاعت کافی برخوردار بودند. در مجموع برنده شده‌ایم چون در فینال حضور داریم و اگر فاتح مسابقات نشدیم مسئولیت آن با من خواهد بود
سرمربی سه شیرها در ادامه گفت:«از دست دادن قهرمانی باعث ناامیدی شده است چون بازیکنان آماده‌ای در اختیار داشتیم و آنها هر چه در توان داشتند به بهترین شکل ارائه کردند. با وجود بازی خوبی که به‌خصوص در نیمه دوم انجام دادیم استحقاق رسیدن به قهرمانی در تیممان وجود داشت اما در ضربات پنالتی ایتالیا بهتر عمل کرد.»
سرمربی تیم انگلیس در پایان اظهار داشت:«نمی‌توان هیچ‌کدام از بازیکنان تیمم را سرزنش کرد چون آنها مدت زیادی باعث شادی هواداران انگلیس شدند و درک فضای رختکن تیم فوق‌العاده سخت و دردناک است. احساس از دست دادن فرصتی بزرگ برای فتح یورو 2020 منجر به ناامیدی می‌شود چون چنین موقعیتی نادر است. البته که بازیکنان تیمم اگر به عملکرد درخشان خود بیندیشند باید به خود بسیار افتخار کنند

انگلیس در فینال شب گذشته فینال نیز شروعی طوفانی داشت و خیلی زود به گل برتری دست یافت اما آنها در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند و نهایتاً در ضربات پنالتی کار را واگذار کردند تا در ومبلی جلوی چشم تماشاگران شان از کسب جام محروم شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала