Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از ناکامی در یورو 2020

© REUTERS / ANDY RAINSoccer Football - Euro 2020 - Group D - England v Croatia - Wembley Stadium, London, Britain - June 13, 2021 England's Harry Kane applauds fans as he is substituted off
Soccer Football - Euro 2020 - Group D - England v Croatia - Wembley Stadium, London, Britain - June 13, 2021 England's Harry Kane applauds fans as he is substituted off - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
حسرت طولانی مدت انگلستان تاکنون هم ادامه دارد و کاپیتان سه شیرها از بالای سر بردن جام یورو 2020 بازماند.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس اقرار کرد که به دنبال باخت تیم ملی کشورش در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا، هیچ گاه این شکست را از یاد نخواهد برد و تا پایان دوران فوتبالی‌اش به یاد خواهد داشت.

Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
شانس بلند «هری کین» برای آقای گلی یورو 2020
هری کین پس از پایان بازی در نشست خبری به شکست تیمش گفت:«واقعاً بدترین حس در دنیا را تجربه کردیم. من و باقی بازیکنان تیمم چیز بیشتری برای ارائه نداشتند و تلاش زیادی کردیم اما در کسب قهرمانی ناکام ماندیم.
مشخص است که این شکست برای ما دردناک بوده و تا مدتی آن را به یاد خواهیم داشت. غیرمنطقی نیست اگر بگویم که این شکست تا آخر دوران ورزشی و عمر ما همراهمان خواهد بود.»
کاپیتان سه شیرها در ادامه گفت:«به عنوان تیم نایب قهرمان باید به خود افتخار کنیم چرا که در قالب یک گروه تا این مقطع از مسابقات پیش آمدیم و توانستیم خوب بازی کنیم. شرایط ساده‌ای نبوده و مسیر سختی را طی کردیم به هر حال فوتبال همین است.
به عنوان یک تیم می‌بریم و به عنوان یک تیم می‌بازیم. همه تلاش کردیم و حالا باید امیدوار به مسابقات جام جهانی باشیم تا آنجا ارزش‌های خود را ثابت کنیم.»

کین به همراه تیم ملی انگلستان موفق شد تا فینال رقابت‌های یورو 2020 پیش برود اما در دیدار نهایی برابر تیم ملی ایتالیا در ضربات پنالتی شکست خورد.

اگرچه انگلیسی‌ها با گل لوک شاو در دقایق ابتدایی پیش افتادند اما در ادامه ایتالیا نتیجه بازی را به سود خود کرد تا بدین ترتیب گرت ساوتگیت و یارانش از کسب یک جام ملی پس از بیش از نیم قرن انتظار بازبمانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала