Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس علیه رئال مادرید؛ توصیه ستاره جدید پی‌اس‌جی به امباپه!

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
ستاره جدید پاری‌سن‌جرمن به مهاجم فرانسوی این تیم توصیه کرده تا در پاریس بماند.

به گزارش اسپوتنیک، دو هفته پیش بود که سرخیو راموس رسما به پی اس جی پیوست. کاپیتان سابق رئال مادرید پس از عدم توافق بر سر تمدید قرارداد تصمیم گرفت پاریس را برای چالش بعدی خود انتخاب کند.

Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
نقش برجسته نیمار در پیوستن راموس به پی‌اس‌جی

راموس 16 سال بازیکن رئال بود و در دو سال پیش رو از پیراهن پی‌ا‌س‌جی دفاع خواهد کرد. او که به تازگی از رئال مادرید راهی پاری‌سن‌جرمن شده است، در خصوص آینده کیلیان امباپه صحبت کرده است.

مدافع 35 ساله اسپانیایی در تازه‌ترین اظهاراتش در پیوند شایعات انتقال فوق امباپه به رئال مادرید گفت:«من با امباپه صحبت کردم توصیه من به او این بود که در پاریس بماند. من نمی‌توانم برای آینده او تصمیم بگیرم ولی به او پیشنهاد کردم که در این تیم بماند.»
راموس در ادامه در خصوص حضورش در این تیم گفت:«کیلیان امباپه یکی از بهترین‌ بازیکنان است و ما در اینجا به بهترین به او نیاز داریم. نیمار نیز از بهترین‌هاست. ما هر 3 نفر در کنار می‌مانیم و افتخارات هیجان انگیزی برای پاریس بدست آوریم.»

رئال مادرید از مدت‌ها پیش برای خرید امباپه برنامه ریزی کرده تا بتواند در این تابستان او را به خدمت گیرد. این ستاره فرانسوی تاکنون پاریس تمدید نکرده و این احتمال وجود دارد که به رئال مادرید بپیوندد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала