Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پر درآمدترین بازیکن جهان؛ رونالدو از مسی سبقت گرفت

© AP Photo / Joan MonfortLionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
با پایان قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، اکنون فوق ستاره پرتگالی پر درآمدترین بازیکن جهان است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان پیش از پایان قراردادش با باشگاه بارسلونا بود. فوق ستاره آرجنتینی بیشترین دستمزد را در میان بازیکنان فوتبال دریافت می‌کرد.

Американский боксер Флойд Мэйуэзер и ирландский боксер Конор Макгрегор - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
مگ گریگور بالاتر از مسی و رونالدو؛ مبارز ایرلندی پردرآمدترین ورزشکار سال

پس از او، کریستیانو رونالدو و نیمار جونیور به ترتیب بیشترین دستمزد را از باشگاه‌های شان به دست میاوردند. در حال حاضر اما، مسی قراردادی با بارسلونا ندارد و دستمزی از این باشگاه دریافت نمی کند.

به این ترتیب، کریستیانو رونالدو به صدر لیست پر دستمزد ترین بازیکنان جهان منتقل شده است. ستاره 36 پرتگالی در حال حاضر سالانه 31 میلیون یورو از باشگاه یوونتوس دریافت می کند و بدین ترتیب پردرآمدترین بازیکن جهان از راه فوتبال و باشگاهش است.

پس از رونالدو، نیمار قرار دارد که او هم رقمی نزدیک به رونالدو دریافت می کند که آن رقم سالانه 30 میلیون یورو است. پس از این دو هم امباپه و گریزمن قرار دارند که هر کدام از باشگاه خود سالانه 18 میلیون یورو دریافت می کند.

 گفته می شود که لیونل مسی در آستانه بستن یک قرارداد جدید با باشگاه بارسلونا است که البته هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است و لئو مسی پس از اینکه قراردادش با باشگاه بارسلونا خاتمه یافت، هنوز با باشگاهی قرارداد نبسته است و یک بازیکن آزاد محسوب می شود و بدین ترتیب دستمزدی از هیچ باشگاهی دریافت نمی کند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала