Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقشه‌ بارسلونا برای قهرمانی‌های متعدد

© AFP 2023 / JOSE JORDANبارسا
بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
بارسلونا به دنبال نقشۀ است تا در تمامی تورنمنت‌هایی که حضور دارد موفق به کسب عنوان قهرمانی شود.

به گزار اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا نتوانست جورجینیو واینالدوم را جذب کند تا رونالد کومان نتواند آرزوی استفاده از ستاره هالندی را در تیمش برآورده کند.

باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
تعجب سائول از پیوستن به بارسلونا + ویدیو

فصل گذشته چلسی توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و بارسلونا به خوبی می‌داند که برای درخشش در تمامی رقابت‌ها به خصوص لیگ قهرمانان نیاز به تقویت کامل تیمش دارد. بنابراین نقشه‌های زیادی برای جذب رفع نیازهای بارسلونا در پست‌های مختلف صورت گرفته و مابقی برنامه‌ها نیز باید اجرایی شود.

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» اعلام کرد سرمربی رونالد کومان، سرمربی هالندی کاتالانی‌ها اشتیاق بی‌شماری داشت تا هموطنش را جذب کند اما این موضوع محقق نشد. اگرچه توافق برای تمدید قرارداد ایلایکس موریبا نامشخص است اما در این روزها باشگاه در تلاش است تا بازیکنی در سطح واینالدوم را برای پست هافبک دفاعی جذب کند.

کومان، سرخیو بوسکتس، فرنکی دی یونگ و پدری گونزالس در اختیار دارد که می‌تواند از آنها در پست هافبک دفاعی بازی بگیرد. ضمن اینکه سرجی روبرتو نیز قابلیت بازی در این پست را دارد و در میان بازیکنان جوان نیز ریکی پویگ قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را دارد.

ورود فرضی سائول نیگز در صورت توافق با اتلتیکو مادرید و تبادل این بازیکن ارزنده با آنتوان گریزمان می‌تواند بارسلونا را در پست هافبک دفاعی غنی‌تر از گذشته کند.

رونالد کومان علاقه زیادی دارد تا تیمش را به عالی‌ترین شکل ممکن تقویت کند، چرا که برای امضای قرارداد جدید با لیونل مسی یکی از وعده‌هایی که به فوق ستاره آرجنتینی از سوی خوان لاپورتا رئیس باشگاه داده شده، بسته شدن تیمی بسیار قدرتمند برای فتح تورنمنت‌های مختلف است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала